lördag, september 5

Damn you Anna Skipper!

Hela den här veckan har jag haft ett enormt sug efter pizza, kebab eller någon annan onyttighet. I dag kände jag att det var dags att sätta stopp för suget. Men på eftermiddagen låg jag i sängen med mina döttrar, de vilade och jag själv glodde på tv:n. Vilket program kommer på om inte "du är vad du äter". Jupp... den där satans Anna Skipper fick mig att börja tveka inför kvällens mat, den där pizzan kändes helt plötsligt inte som det solklara valet längre. Så istället för att gå 30 meter till pizzerian så fick vi gå säkert 800 meter i spöregn till ica. Sen fick jag göra en sallad istället för den flötiga pizzan. Visst salladen blev skitgod och den var säkert bättre på alla sätt, men...
Jag är nu fortfarande sugen på en deg (pizza) Damn you Anna Skipper! och fa-an ta mig själv som är så satans lättpåverkad.Fet

Mr P

Inga kommentarer: