torsdag, februari 12

Är det som de säger?

Fina flickor fiser inte. Är det verkligen så, är det några "fina" flickor som läser min blogg som kanske kan svara. Eller har vi några killar som är eller har varit ihop med en fin flicka som kanske har erfarenheter som de vill dela med sig av.
Min sambo fiser iaf aldrig! men däremot kan hon rapa som en hel karl, första gången jag hörde henne rapa så höll jag på att svimma, trodde det stod en lastbilschaufför bakom henne eller så.
Alla killar jag känner fiser dagligen, så är det ju killar fiser. Men vart fan tar tjejers luft vägen då? springer de och gömmer sig när de ska släppa sig eller vad?

Hjälp mig lite här nu berätta om era erfarenheter om flickor och fisar, jag vill veta allt. För jag vill veta om det är som de säger, att Fina flickor inte fiser.


Mr P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina flickor fiser visst! Först i sömnen=) under graviditet, hela tiden, efteråt blir det tyst, sen i sömnen igen,hahaha....

BloggKollektivet sa...

Vi är ju från samma familj, var ju hyfsat fiiina...hela familjen...så du har svaret,hihi...

BloggKollektivet sa...

Tog mig mod och ringde maritha...det var jättekul att prata med henne,hon höll aldrig på att bli av med mig,hehe...hoppas din rygg har blivt lite bättre...att knackeriet hjälper. Hälsa tjejerna/sis