onsdag, februari 11

Fetish


Vill ha, måste ha, ge mig nu!!
Mr P
(Edit: Nu är de mina.)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Skärpning nu, de ser ju ut som en färkarta eller ett misslyckat bildprojekt på en småskola...

Anonym sa...

Sluta med dina promenader
du har blivit SNÖBLIND.

Anonym sa...

Du måste skoja? Ser ut som någon jävla dilevadojja eller nåt...huuh!

Mr: P sa...

Sket jag i eran åsikt elle? jupp! nu är dom beställda iaf...

Mr P

BloggKollektivet sa...

Urk,har du beställt dem?? Brorsan, vad har hänt? Ja du lär ju synas i alla fall,på lååååångt avstånd!=) Huvudsaken är ju att du tycker att de är snygga!!

Anonym sa...

Så började ett liv av tragisk självförvållad mobbning... Ther's one born every minute!

Anonym sa...

Ärligt talat, jag tycker dom var snygga! Påminner ganska mycket om mina Onitsuka jag köpte i somras. Påminner om frasen du eller Erixon drog i gymnasiet "Be din morsa sluta byta läppstift så ofta, min kuk ser ut som en regnbåge!" Mvh T-Pig

Mr: P sa...

ÄNTLIGEN någon som uppskattar riktigt heta sneakers, och som desutom har ett par Onitsuka...Sweet T-pig. För er som fattar noll när det kommer till kicks så kan jag informera er om att Onitsuka är Japans största sneakersmärke och gör riktigt tunga skor.

Den där frasen hade jag glömt men jag kommer genast börja använda den igen...hahahhaha... den är ju klockren.
Tack för stödet Henke :)

Anonym sa...

Du får inte ha på dem när du går med mig i alla fall!!!!! Och du tycker inte att våran dotter kan ha ett par röda byxor för att det är för skrikit!!!!

Anonym sa...

mmm... bättre du spenderar pengarna på din sambo.. köp henne en söt klänning och ta med henne ut och dansa.

/Mr.M

Mr: P sa...

Vill bara poängtera att mina skor köper jag för födelsedags/julklappspengar. Det är alltså inte så att familjen får lida för att jag gillar skor.

Mr P