torsdag, oktober 22

Letandet fortsätter.....

Om en dryg månad ska vi döpa minstingen. Den senaste tiden har jag känt mig som en deltagare i Project Runway eller Top Model. Min sambo har finnkammat i princip hela världen efter de perfekta klänningarna. Även fast vi sedan en tid har köpt klänningar till de små så fortsätter letandet.... det är här som jag som man har svårt att hänga med. Men min sambo springer som en galning mellan hyllorna och varje gång det dyker upp en ny klänning så låter hon,
-Ohhhh, Ååååhhh.
Ett par gånger i veckan blir det promenad upp till Ica butiken där det ligger paket som väntar, gissa vad det är i de paketen... jo just det ännu mera klänningar. Det senaste är att min sambo nu ska sy en klänning till minstingen. Själv har jag inte provat min kostym än, min sambo har bet mig göra det nu i en månads tid. Men jag brukar göra det typ dagen innan, vilket brukar resultera i ett mindre vredesutbrott och en sista minuten ner till stan för att köpa byxor. För konstigt nog så har byxorna alltid krympt mellan gångerna.


Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

är du säker på att det är byxorna som krymper?

mr cali

Mr: P sa...

Japp, det måste det ju vara.