måndag, oktober 26

Veckans Patetiska jävel




Det här är Bobby, om jag har förståt det hela rätt så är han någon sorts kändisfrisör. Kan tänka mig att han klippt kändisar så som Linda Rosing och de tre coola killarna i EMD, riktiga kändisar med andra ord. Just nu har Bobby en tv-reklam för sitt hårspray, har ni sett den? När reklamen är slut så har man glömt vad det var reklam för, det enda man kan tänka på är hans gigantiska jävla läppar. Han ser ut som en manlig Linda Rosing. Nu syns det inte alls lika bra på bilden ovan som på tv-reklamen, men jag hoppas ni förstår. Vad är egentligen grejen med att ta fett från röven och spruta in i läpparna, är det seriöst någon som tycker det är snyggt på riktigt?


Nä, Bobby borde göra reklam för någon sorts botoxhistoria istället för hårspray. För skulle Jag vara ute efter ett par gigantiska läppar och såg en reklam med Bobbys söndersminkade nylle, ja då skulle jag lätt köpa vad skit som helst med hans namn på. Så är det. Men vem är jag att döma honom, vill han ha läppar så stora att man tror han har fått en allergisk reaktion, ja men då är det klart att han ska få ha det.


Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha...kul skrivet...hihihi