lördag, november 29

Att handla på Coop

I dag var jag på Coop och handlade, det var tokigt mycket folk så jag blev stressad och grinig. När jag gick och letade efter pepparkakorna så hittade jag en supercool tårta med Cars på. Jag blev helt frälst och drog fram mobilen för att ta en bild på den, när jag stod där i godan ro och tog en bild så hände något otippat. Runt hörnet kom en man i 50 års åldern han kom i illfart och körde in i min kundvagn så hårt så den for i väg.

Jag- Oj då!

Han- Flytta på dig för helvete!

Jag- Ursäkta?

Han- Flytta på din jävla vagn

Jag- Öh... men du kan väl köra bredvid eller?

Han- Nej för jag hade bestämt mig för att köra just här!

Där någonstans brast det för mig och jag ställde min vagn tvärs över gången så han inte kom förbi.

Han- Men vad gör du? flytta på din vagn nu!

Jag- Skit på dig! jag har bestämt mig för att ställa min vagn just här!

Han- Jävla helvete.....

Han stod där helt illröd i nyllet och stirrade ut mig sen tog han sin vagn och vände och gick, kvar stod jag och kände mig som en vinnare.

Visst är tårta cool?! / Mr P

2 kommentarer:

Carro sa...

hahahahahaha

Anonym sa...

hahaha. dem händelsen skulle jag bra gärna bevittnat. hehe, go du e/Skräcken