söndag, november 30

Några tips kanske?

Efter lunchen idag fastnade en bit mat i halsen eller typ bakom ena halsmandeln eller något sådant. Varje gång jag sväljer så känner jag den där lilla matbiten som sitter där och irriterar, det börjar att driva mig till vansinne. Jag har gurglat, hostat och nyst. Jag har druckit säkert 3 liter vatten för att försöka få den där jäveln att släppa, men icke.
Jag har ståt framför spegeln och försökt pilla bort den med mina små korvfingrar, men jag ser den inte och jag kan då rakt inte få bort den.
Nu ska jag göra ett sista försöka att skölja bort den med lite glögg, går inte det...ja då vet jag fan inte vad jag skall ta mig till.
Några tips kanske?


Mr P

3 kommentarer:

Carro sa...

prova med bubbelvatten!!

Anonym sa...

1 liter hembränt 1 dl. glögg.

Anonym sa...

Tack för ALLA tips..hhhe 2 st fy fan vilken uppslutning. Hur som helst så kan jag nöjt berätta att den lossnade för en dryg timme sedan när jag var ute och sprang.


Mr P