tisdag, november 25

Lovligt byte

På senaste tiden har jag börjat noja över att jag skall åka i finkan. Helt utan anledning, oskyldigt dömd så att säga. Jag skulle aldrig palla att sitta inne jag är på tok för mesig. Jag skulle vara lovligt byte på kåken, hajmat.
Kan se det framför mig hur nån HA-snubbe glider fram till mig och viskar i mitt öra att jag är hans bitch. Hahahaha, nä jag skulle inte klara en vecka ens.

Det här får jag nog ta upp med min teraupet, stavas det så? antagligen inte. Låtsaspsykolog duger ju bra annars.

Nu ska jag glida ner till min kiropraktor och fixa axlar och rygg.
Fortsatt trevlig kväll / Mr P

4 kommentarer:

Carro sa...

Petter jag kom på en sån fantastisk sak precis. Det är ju snart jul vilket innebär att dom borde börja sälja SANDWICH LUSSEBULLE!! hej jesus vilken lycka

Mr: P sa...

Har sökt men ej hittat än, bara pepparkakssmak i år.

P

Carro sa...

Jag ska maila dom jävlarna

Anonym sa...

tror inte att nån HA-kille skulle vilja ha en karl som bitch. men den som lever får se;)