söndag, november 23

Lika som bär!?

Förrut hände något obehagligt, jag gick förbi spegeln som vi har i hallen, när jag passerade så tittade jag lite snabbt i spegeln det var då det obehagliga inträffade. Jag tyckte mig nämligen se ingen mindre än Steve O från Jackass gänget, jag blev helt ställd och var tvungen att titta igen. Tyvärr så är det nog så att jag kanske möjligtviss kan vara en gnutta lik honom. Fatta vilket öde eller! det är ju inte direkt Brad Pitt vi snackar om här. Nä jag vet inte kanske bara jag som inbillar mig, förhoppningsviss är det så iaf.






Lika som bär!?
Mr P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mer som Vanheden tycker jag =)

Anonym sa...

vart ser du likheten??

Carro sa...

Petter vi har pratat om det här och du ser ut som Legolas och det vet du :)

Anonym sa...

Två töntar påminner alltid lite grann om varann

Anonym sa...

Ooohhh.... cool kille.

Mr P