måndag, december 1

Veckans Pungspark

Nu plockar jag åter fram Veckans Sopa konceptet, fast jag byter namn på skiten. Veckans Pungspark tycker jag känns som ett värdigt namn. Nu ställer ju iof detta namn till det en aning om just veckans pungspark tilldelas en kvinna.... men det får bli så för själv tycker jag inte att Veckans Muttspark låter så vidare bra?!

Den här veckan vill jag gnälla lite på killar, män som är över 12 och under 45 och har t-shirten instoppad i byxorna Det är bland det fulaste som finns och är under inga omständigheter ok. Skjorta är helt ok att stoppa i men t-shirten skall hänga utanpå, så är det bara! Är man däremot utanför dessa åldersgränser, ja då kan man stoppa in så mycket det bara går för då är man antingen för ung eller för gammal för att förstå bättre.


Mr P

Inga kommentarer: