måndag, december 29

Manlig gen....

Jag gillar inte att slåss eller folk som slåss, har aldrig direkt uppskattat att se på boxning, K1 etc etc. Men nu helt plötsligt så kan jag inte få nog av UFC, jag tycker det är riktigt bra fastän det går emot mina principer. Min sambo frågade mig igår när jag tittade på det vad det var jag tyckte var så bra. Det enda som jag kom på var att det är kul att se en tunn liten rackare gå lös på en uppumpad jävel som är helt säker på att han skall vinna.
Annars kan jag faktiskt inte svara på vad det är som jag tycker är bra med det, tror att det kan vara någon manlig gen som gör att man automatiskt dras till kampsport och action film.

Men jag klarar fan inte av att titta när dom matar slag i ansiktet på en som ligger ner, där går gränsen då mår jag fan illa.


Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet. ufc går hand i hand med ledighet. på semestern, kolla ufc på nätterna (inte i spanien dock). senaste sjukskrivningen, nog fan kolla man ufc på nätterna. det är märkligt det där. men nåt är det/nyårsgäst B