måndag, december 22

Borde stå på en kalsong

Open here for an irresisteble slice of Swden, så står det på alla dessert tårtor från Allmondy. Jag tycker om den textraden, tycker om den mycket faktiskt. Men... jag önskar att jag hade kommit på den själv för då hade jag tryckt det på kalsonger, hur klockrent vore inte det då eller?! jag menar hellre gå runt med den texten än någons namn typ Björn Borg. Perfekt raggningsgrej ju, när man har hittat en snygg sak så bara drar man upp tichan lite och visar kalsongmudden. Hade jag varit tjej hade jag tyckt att det vore lite kul och kanske en gnutta spännande. Eller vad säger ni tjejer? skulle det inte pirra till lite då, bli lite nyfikna på vad som fanns där inunder? Nääee..... nu skenar jag iväg i fantasin här....

Eller så kunde det stå på Absolut vodka flaskorna, fast det är klart att då passar det ju kanske inte så bra med slice of Sweden... Men visst är det en jävligt kraftfull textrad? den passar ju till så mycket liksom. Eller? känn på den igen: Open here for an irresisteble slice of Swden.

Mr P

Inga kommentarer: