tisdag, december 16

God morgon

God morgon på er. I dag är jag hemma med min dotter som är sjuk IGEN, det är fan inte långt mellan snorattackerna nu. Hur som så sitter jag i mörkret här i köket och skall göra lite färdkost till min sambo som snart skall åka tåget till skolan. Läste precis på Aftonbladet.se att det har varit jordbävning i Skåne, den mätte 4,5-5 på "vad fan det nu heter skalan" (richterskalan).
Det står att det är den kraftigaste jordbävningen i Sverige på 50 år, antagligen ingenting jämfört med dom rackarna dom har i utlandet men tur att det inte var här för jag hade pissat på mig kan jag lova.
Förresten såg ni Inters match i söndags? kan inte så mycket om fotboll så jag vet inte vilka dom spelade mot, vet bara att Zlatan himself gjorde ett riktigt läckert mål. Vilken jävla kanon, skulle man inte vilja stå i vägen för!
Nä nu tror jag att Barnkanalen har börjat sända...


Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

krya på dg...lilla söta rara gumman, puss, fam rode/lkpg