söndag, december 21

Go natt

I dag har jag gått på halvfart, vart hos min sambos päron, hennes far fyllde år. Där spenderade jag min tid i svärfars underbart sköna fåtölj, tittade på Discovery, något program om när de fiskar snökrabba riktigt intressant faktiskt.
Brukar passa på att glo på Discovery på hans jätte-tv för vi har inte den kanalen längre, skall nog fan ringa och beställa den imorn tror jag. Nu ligger man här i soffan med datorn på magen, sambo läser till tenta och jag är allmänt uttråkad för det finns som vanligt inte ett piss på tv. Tror att det blir en dvd snart, om jag orkar resa på mig dvs, kan nog bli Rounders, Riktigt bra film som bör ses av alla även om man inte gillar poker.
Får nog bli en liten sväng till skafferiet innan filmen, fan det är det som är det dumma med att inte ha något att göra, man bara käkar hela tiden.... eller man? JAG.

Nä nu slutar jag skriva på detta meningslösa inlägg, go natt på eder alla.

Mr P

Inga kommentarer: