fredag, december 26

Seriöst problem

Fan vad jag hatar använda strumpor, ja klarar inte av det bara. Nu menar jag inte någon annans eller 3 dagar gamla svettiga strumpor. Nä mina egna som varit på ett par timmar bara, det går ju inte att använda dom igen då. Om jag duchar på kvällen och tar nya strumpor som jag har max 3 timmar, ja då känns det inte helt 100 om jag tar dom på morgon efter. Det är liksom ingen crisp i dom, dom förlorar all sin spänst. Det är inte så att jag använder skitstrumpor med pissigt resor, nej nej... jag har provat så många olika märken men det känns likadant med alla. Detta lilla men mycket seriösa problem resulterar i att jag tömmer strumplådan på typ 5 dagar, men men jag får nog fortsätta att önska mig strumpor vid födelsedagar och jul.

I-landsproblem? nej jag tycker inte det.


Mr P

Inga kommentarer: