lördag, december 27

Viftar hejdlöst med plastnian

Det ni ser på bilden är en av många julisar som min dotter fick, ett golfsett i plast. Hon har inte riktigt hajat hur golf funkar utan kör mer hockeystuket, försöker förklara att hon skall ha båda händerna men då blir hon sur och viftar hejdlöst med plastnian. Men det kommer väl antar jag, tror vi kommer ha mycket kul med de där klubborna eller iaf jag för satan vad kul det är att öva puttar i köket. Har de senaste 5 åren varit lite sugen på att börja spela just golf men alltid stört mig på klädregler och att det är så hiskligt dyrt, men ett sånt här sett kan ju inte kosta mer än någon hundring. Så till sommaren så kör vi trädgården, har ju lekplatsen utanför så bunker är ju redan fixat.

Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va ball. skriv upp mig i skövde open. låter som det kan bli jäkligt ball//Bman