lördag, december 20

Någon som vet?


Lördag kväll då, ligger i soffan med datorn på magen och är illmätt. Söker lite på nätet efter en ny keps men varenda snygg har ju sån där jävla 50 cent skärm, jag vill ha en hederlig skärm för jag är inte 16. Skulle vilja ha en sådan som ni ser på första bilden, fast med böjd skärm då.
Vad tycker ni om kicksen till höger då? dom skall jag köpa på julrean tänkte jag. Ni som brukar läsa vet ju att jag har en kärlek för just sneakers, men jag har inte köpt några sen i somras , så nu tycker jag allt att det var dags för ett par färska.




Är även lite sugen på en Kangol, eller det måste inte vara just kangol men i samma stuk iaf. Men en Kangol kostar ju fan runt 1000 kr och jag tycker det är en gnutta dyrt, några tips där man kan hitta sådana? eller en sån svart som på bilden åvan?


Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.

omdigitalkameror.se
Stefan

Mr: P sa...

Jaha...jag tror inte jag är medlem där men... visst kan jag lägga till dig men jag fattar inte ett skit om dådant så då får du nog ta och skriva exakt hur man gör.


Mr P