fredag, december 5

Svaren

Tidigare i veckan bad jag er skriva frågor till mig, oj.... 2 st blev det. Ajja här kommer svaren era snåla jävlar.

Vad kommer bebisar ifrån?
Oj stor fråga. Jag hade hoppats på att få svar på den frågan när min dotter föddes, men jag har lite blackout från den kvällen, Men vi kan nog iaf utesluta storken. Enligt min dotter går bebisarna in genom örat på mamman, lägger sig i magen och äter och när den är tillräckligt stor så kommer den ut genom örat. Eftersom jag känner att jag inte riktigt har koll på den här frågan så går vi på min dotters väldigt logiska förklaring.

Varför jämför du hela tiden dig själv med dom "enligt dig själv stora bloggarna".Anar lite mindigvärdigskomplex.Stava till de om du kan.
Kan inte riktigt förstå vad du menar, att jag hela tiden skulle jämföra mig med "enligt mig stora bloggare". När har jag jämfört mig med dom? Jag kan absolut inte stava till det där mycket krångliga ordet, men du verkar ju vara mäkta stolt över att du kan. Jag är väldigt avundsjuk på dig för att du stavar så bra ditt fetto!


Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite småirriterad eller?