fredag, november 20

Lite kul

Min sambo köpte sig en ny jacka igår, på den var det en så kallad fuskpäls på kragen. Den tyckte hon inte om så den tog hon genast bort. Den lade jag vantarna på. Jag rullade ihop den lite ungefär så som på bilden, sen tog jag den i famnen och gick fram till minimonstret. Jag frågade om hon ville klappa den samtidigt som jag ryckte på den lite, så den såg levande ut liksom. Hon blev helt vettskrämd och ryggade tillbaka. Hon frågade mig vad det var för en hund. Sen fick hon för sig att det var en grävling och då blev hon ännu mer skeptisk till hårbollen. Jag jagade runt henne i lägenheten en stund men sen fick jag förklara för henne vad det egentligen var. Men kul var det.

Mr P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe. du har fantasi du... blir trevligt å klä upp sig på söndag. peace// bänke

Anonym sa...

Hehe..jupp. Vi ser fram emot att se Petroponny och Nakkas in action :)


Mr P

Anonym sa...

hehe, rolig du är=)haha...

själv hade jag sett fram emot en eventuell sovande, iaf bättre sovande natt, då hostan är lite bättre. Men nähä...Fillan fick maginfluesa strax innan hon skulle gå och lägga sig=/ stackars lilla gumman...

går å väntar på emilios tur nu...=(

vitpepprar mig själv och håller tummen så in i bomben!!

Ha det helt underbart imorgon...så tråkigt att vi missar det...=(får synas så fort alla är friska och när bilen fått tillbaka minnet. Har tid på Tisdag...

KRAMA ALLA DINA FINA TJEJER!!!
bigsis å co