söndag, november 1

Det här är riktigt stort!


När jag är själv hemma brukar jag passa på att trycka i mig lite skräpmat, i dag är en sådan dag. Jag ringde upp till min favorit pizzeria och beställde en kebabrulle. Största tjusningen i snabbmat är att det går så jäkla fort och man slipper göra jobbet och disken själv. När jag kom till pizzerian så mötes jag av en kartong, en kartong som det stod kebabrulle på. Jag hade väntat mig en aluminiumkorv, ingen kartong. Men jag måste medge att jag blev positivt överraskad, varför har ingen tänkt på en kebabkartong innan? Nu slipper man ju gå med den där alurullen som blir helt deformerad innan man kommit hem. Det här är ta mig fan revolutionerande för kebabrulleindustrin, det här är riktigt stort!
Nu kan vi rulle ätare äntligen känna oss som en i gänget, nu är det inte bara pizzor som ligger i kartonger, vi har en egen kartong och den är bara avsedd till kebabrullar.
Jag vet inte om ni som läser har sett såna här kartonger tidigare, ni som bor i andra städer kanske har haft det länge? Hur som helst så är kebabkartongen lätt veckans stora händelse. Jag är så upprymd så jag vet faktiskt inte om jag kommer kunna sova i natt, men det är det värt i så fall. Kebabkartongen är här och den är här för att stanna.
Mr P

Inga kommentarer: