söndag, november 8

Min lördag i bilder

I går började jag med att ta bilen för att "fixa" ett par saker. Sen for jag åter hem till lilla familjen. Drog fram snabbeldraken och sög upp de största dammråttorna.
Sen kom min sambos polare, min sambo gjorde en hallon/blåbärspaj. Sen kom min polare Bengan, han hade med en mössa till mig. (ser ni att det är en lite ficka där man kan lägga snusdosan) Sen fikade vi alla paj.

Sen gick min sambos polare hem och jag och Bengan gjorde halsband och armband med minimonstret. Som tack för mössan gjorde jag ett väldigt tjusigt armband till Bengan.
Sen var det dags att kolla på travet, både jag och Bengan hade rätt i de två första loppen och humöret var på topp. Men det slutade ändå precis som det brukar, det vill säga inga miljoner.


Sen drog vi till stan och hämtade kinamat. Det smakade väldigt bra, men godast var nog ändå de där räkchipsen. Har ni provat dem?

Sen gav sig Bengan hem till sin flickvän och vi andra kollade på Bumbi Björnanrna och åt lördagsgodis.





Men godiset lyckades inte riktigt släcka söttsuget så sambo och minimonstret gjorde nege... förlåt jag menar naturligtvis chokladbollar.


Sen kollade jag och sambo på Nurse Jacki och X-games. Sen var det dags att sova.



Mr P

Inga kommentarer: