onsdag, januari 6

Besviken

Jag gick i -16 och snöstorm till ica för att hämta mitt paket. Jag gick med lätta raska steg hem igen, jag hade öppnat paketet direkt om det inte hade varit för snön som öste ner. När jag kom hen slängde jag av mig ytterkläderna och rev upp paketet, likt ett barn på julafton. Jag började som vanligt med att lukta, för det är inte mycket som slår lukten av ett par nya kicks. Men lyckan blev inte långvarig, för det värsta tänkbara inträffade. När jag spänt tryckte ner foten i skon så märkte jag direkt att något inte var som det skulle. Skon var för liten! Jag tappade gnistan totalt, sjönk ihop på stolen och började ta av mig skorna. Provade dem sedan en gång till, för att vara på säkra sidan. Men fick besviket lägga tillbaka dem i lådan. Kollade sen alla skosider på nätet, men de går inte få tag i min storlek någonstans. Fy fanken vilken pungspark.

Mr P

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars dig=(kan kolla här i lkpg om jag hittar några...kram sis