tisdag, januari 19

Update

  1. I dag kräktes minstingen i min mun när vi pussades.
  2. Minimonstret säger inte längre färdig när hon gjort nr 2 på toa. numera skriker hon istället ÖVERRASKNING!!
  3. Fick i veckan ett informationsblad från folktandvårdern ang minstingens första tänder. Där kunde vi läsa att om hon tappar en mjölktand så ska vi inte försöka sätta tillbaka den. Måste verkligen försöka komma ihåg det där, man skall alltså INTE försöka sätta tillbaka en tand. Bra att veta.
  4. Jag har återfått kärleken för Skånepepparkaka, med smör och ost. Åt 7 st i ett litet nafs. Har ni inte provat så gör det.
  5. Har tagit första steget mot att sluta snusa. Jag har nämligen börjat snusa en sort som jag inte tycker om, detta resultera i att jag inte snusar lika mycket. Babysteps!
  6. Har bestämt mig för att inte sitta och glo efter sneakers varje kväll, mitt HA-begär är alldeles för stort just nu och man mår bara dåligt över att man inte har mer pengar. Men jag skall absolut inte sluta samla kicks, nej nej...ånej.
  7. Jag har mycket saker som jag skulle vilja göra och har mycket planer, men jag fegar alltid ur. Men nu har jag bestämt mig för att börja ta tag i saker och ting.

Mr P

Inga kommentarer: