lördag, januari 16

Önskalista inför 27 års dagen

Nike SB Zoom Bruin (Green leaf) Så jävla FRESH!

Ett par nya jeans, inte just de på bilden men...


Nike Air Max 90


En kånken från Fjällräven, senapsgul





Jag skulle uppskatta en ny windrunner för min andra börjar bli sliten



NewBalance 850. Jag äger inga NB än och de här skulle inte sitta fel.








Adidas ZX500 Cyanblue. En av mina absoluta favomodeller, grym färgsättning. De riktigt stinker sommar.







Skulle behöva en klocka, gillar de här från Triwa. De var ju "inne" i sommras, men eftersom jag hatar att ha samma grejer som alla andra så väntar jag till den här sommaren istället. Smart va!? Men kan inte bestämma mig om jag diggar den gula eller gröna mest...


















Har hört så mycket bra om den här boken men har inte fått tummen ur och köpa den själv, så då önskar jag mig den tänkte jag. På Pocket ska det va!


Det är ju inte så att jag är en bortskämd snorunge som väntar mig att få allt detta, nej nej tvärtom. Men jag har så svårt att bestämma mig vad jag önskar mig mest. Jag vet att jag vill ha skor men det har kommit så grymt många snygga nu i januari, så jag vet inte hur jag skall kunna välja. Men jag brukar bara önska mig pengar av alla och köpa det jag verkligen vill ha, brukar bli bäst så. Det är typ 7 veckor tills jag fyller men... nu vet ni vad Mr P vill ha iaf.




Mr P

Inga kommentarer: