torsdag, april 2

Finanskris...det är lugnt för Mr P

Eftersom det är sk finanskris i Sverige just nu så vet man ju inte hur länge man har kvar sitt jobb, men det är lugnt för Mr P för jag vet vad jag skall syssla med om jag får kicken.
Jag skall göra pärlarmband på beställning, inget sitta på torget som någon luffare. Här under ser ni några av mina makalöst smakfulla armband, som bara "råkar" matcha skorna. Vi köpte ju pärlorna till vår dotter men det vissade sig att jag och sambo uppskattade det mer än henne, det är vår nya kvällsaktivitet.




FRESH!



Fet
Det här mina vänner det här är fashion på mycket hög nivå. Så vilka färger vill du ha på ditt armband? maila så fixar Mr P biffen :)
Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA... vilken jävla tönt du är Petter :)

Anonym sa...

crisp!