söndag, april 19

Ska verkligen försöka den här gången...


Ska göra ett ärligt försök att sluta bita på mina naglar, mest pga att min dotter börjar ta efter detta mycket äckliga beteende. Men också för att det finns tillfällen då jag verkligen skäms över hur mina fingrar ser ut, så efter ca 20 år som nagelbitare är det nu dags att ta tag i det. Till min hjälp har jag Stopp och väx, till er som inte känner till det så kan jag bara säga att det smakar verkligen röv.
Jag har redan glömt av att jag har det på fingrarna ett par gånger under kvällen, då blir det ett jävla spottande och fräsande Men den här gången har jag gett mig fan på att det skall funka. Någon nagelbitare där ute i världen som har några andra knep att dela med sig utav?
Mr P

9 kommentarer:

Anonym sa...

Stoppa fingarna i röven efter att du har varit på toaletten. Då ska du se att du slutar bita=)moahaha

Pixie

Anonym sa...

Har faktiskt tänkt tanken...

P

Anonym sa...

Jag provade ett ännu äckligare medel än stopp och väx.. Köpte det genom en kompis, det funkade verkligen för mig. (äter på nagelbanden nu ibalnd istället iof..) Nu har jag iaf inte sönderbitna naglar. Lycka till och säg till om du vill prova det ännu äckligare medlet..

Anonym sa...

Börja bita på tånaglarna det ger lite träning och smakar förmodligen värre änn värst.

Anonym sa...

Vad kan vara äckligare? berätta!

Mr P

Anonym sa...

det var någon anna typ avstoppochväx. som man verkligen inte kan stå ut med.. stopp o väx gick ju ändå att vänja sig vid tyckte jag

Anonym sa...

det var någon anna typ avstoppochväx. som man verkligen inte kan stå ut med.. stopp o väx gick ju ändå att vänja sig vid tyckte jag

Anonym sa...

det var någon anna typ avstoppochväx. som man verkligen inte kan stå ut med.. stopp o väx gick ju ändå att vänja sig vid tyckte jag

Anonym sa...

bit på andras naglar. ge fan i mina bara/Bshizzle