fredag, april 24

Kärt barn har många namn....

Samlag, älska, nuppa, pippa, göka, gosa, pälsa på, jucka, knulla, sexa, sätta på osv osv. Kärt barn har många namn brukar det ju heta, men vad kallar ni det för?
Stod på jobbet idag och försökte komma på min personliga favorit, kom inte fram till någon solklar vinnare direkt men jag tror att jag helst säger: Hej ska vi sexa oss lite? (om jag nu ens säger något dvs)
Vad säger ni om den? Tycker samlag låter för jävla torrt ändå eller, det låter som något en 40+ skulle säga till sin dotter/son när dom ska ha "snacket". Sen beror det ju givetvis på om det är med någon man tycker om eller om det bara är ett tidsfördriv så att säga. Nja...det är svårt att hitta det perfekta ordet påt.
Nu känns plötsligt detta lite som om jag skrivet ett brev till typ Bullen eller Fråga Ole eller liknande...inte så coolt kanske.


Mr P

4 kommentarer:

Anonym sa...

En annan fick pippa igår. Det ordet används nog mest av mig... Röö-skärpet önskar dig och din familj trevlig helg

Anonym sa...

Härligt Bizzi...:)

P

Anonym sa...

Hm...
men alltså k***la låter lite hårt...
Pippa låter ju typ som att man måste ha tofsar och kalla sin partner för lilla gubben...=)
Älska, öh,ok, mjukis,blä!
Göka?koko
Samlag-håller med dig, fast det klart vår far har ju aldrig direkt kallat det just för det ordet*tyvärr*, men å andra sidan hade han heller inget vidare blommoråbisnack...hehe
Pålsa på??? hahaha,skojar du?säger folk så? eller är det nåt internt ni kör, hoho, hihi=)skojar såklart!

Näe,lite lattjolajbans tycker jag...det är jävligt bra...för mannen han bara ,
Va??
Ja, ska vi ballaballa lattjolajbans?

Han bara *höjer på ögonbrynen* Öh,eeh, NEJ!

PERFEKT, slipper man skylla på huvudvärk/Pixie=)din twitter är svart!

Anonym sa...

Poffa Joffa ?