onsdag, april 29

Vad göra?

Var på Siba idag och äntligen fick de tummen ur röven och fixade en ny dator till mig, jupp jupp...
Så det blir då alltså första blogginlägget från nya datorn, stort! hahahha...
Men nu har jag problem, skulle installera ett antivirusprogram (AVG) men det går inte för på datorn ligger redan Norton internet security. Det vill jag inte ha men det går ju fan inte att få bort, har tagit bort alla synliga filer men det står ändå att det finns kvar på datorn. VAD GÖRA? Fattar ju inte ett skit om sånt här så vore tacksam om någon läsare kan hjälpa till.

Nu Seinfeld och sen sängen. God natt / Mr P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Yo! Enda sättet att helt bli av med Norton är att formatera hårrdisken... Jag hadde ett helvete med att få bort Norton på min egen dator...

Anonym sa...

och hur fan går det till då???

Mr P

Anonym sa...

det var inte så svårt

http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/01ae6bfe9ea2884588256d0a004be5b1/89b453a95ecbfe8180256fe00051a497?OpenDocument

Mr P