fredag, maj 1

Brasa?


I dag har vi varit och byt till sommarsulor på våran racerbil, hemsk vad tyst det går nu, skönt att slippa skrika till varandra :) Sen blev det burgare från Max, shit vad de spöar donken.
Sen har vi varit och tittat på en Majbrasa, eller vet inte om man kan kalla det för brasa ens. Det är tydligen så jävla torrt i marken så dom fick typ inte elda, så det var den mesigaste brasa jag någonsin skådat. Men Tea tyckte det var kul iaf. Efter det blev det smörgåstårta hos min sambos päron, utsökt som vanligt.
Nu sitter jag här och är så mätt så jag vet inte vart jag skall ta vägen, men nu vankas det tydligen dessert så det är bara att gilla läget helt enkelt. Sen lyckades jag ju få bort Norton också, det var inte det lättaste men nu är det iaf klart. Ni kanske även har märkt att min Twitter funkar igen? Äh ni har säkert inte ens sett att jag har det, eller?
Mr P

Inga kommentarer: