tisdag, maj 12

Mr P är tydligen ett undantag

Alla säger att man blir piggare på våren när det blir ljusare, varmare etc. Jag är tydligen ett undantag för det där, är ju tröttare än någonsin. Min obligatoriska kvällspromenad har jag bara pallat med 2 ggr på 10 dagar, inte bra alls. Är bara konstant trött dagen igenom, så fort jag sätter ner baken så somnar jag. Har inte ens orkat raka skallen på över en vecka, ser ut som en mikrofon på huvudet, en tunnhårig mikrofon..heheheh...
Tur att det är semester snart iaf.

(Tänkte än en gång be er om lite namnförslag till min kommande dotter/son. har ni några bra på lager?)

Mr P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gäller det bara förslag på förnamn? Annars är Balassa ett bra förslag tycker jag. Varför inte testa det som tilltalsnamn? ;)

Killen/tjejen kan ju börja kränga fläskfilé från bakluckan på sin Nissan Sunny, köpa öl för pengarna och lägga sig på golvet å lyssna på Slipknot.

Carro sa...

Igor!!

Anonym sa...

Ha ha ha.. du e störd Henrik.
Fan vad jag saknar gymnasietiden nu när jag läste det där, shit vad kul vi hade!
Hoppas allt e bra med dig!

Mr P

Anonym sa...

Theo

Mr: P sa...

Theo är fint, men jag tror på en tjej till..

P

Mr: P sa...

Igor är fint men jag tro på en tjej till.. Hahahahahha :)