torsdag, maj 28

Blir bara jävligt less...

Fan vad less man blir när man tittar på vädret på tv. De där överklädda kvinnorna/männen har ca 2 minuter på sig att informera om vädret, det gör de genom att lägga halva tiden på att berätta vad det har varit för väder under dagen. Men jag har inte det minsta intresse av att få reda på hur vädret varit under dagen, för jag var med, jag har ju sett det med egna ögon så att säga. Ingen behöver berätta för mig att det var 25 grader varmt ute klockan 13:00, jag är enbart intresserad av att veta vad det blir för väder under morgondagen. Inget annat!
Ungefär som att sitta och äta en middag och när man ätit klart så kommer en kock ut och förklarar vad det smakade, totalt jävla onödigt och ointressant. De jävlarna slösar min dyrbara tid.


Mr P

Inga kommentarer: