torsdag, maj 21

I´m back

Har inte bloggat på några dagar nu, beror mest på att den 4 veckor gamla datorn gick sönder i tisdags. Jo då så att....
Jag verkar vara otursförföljd när det kommer till tekniska prylar. Men igår fick jag en ny dator så nu är det bara att köra igen, ett tag iaf..

I måndags skrev jag ju om att det skulle koma 35 höjdare till jobbet och laga mat, jag var ansvarig för det hela och skulle även agera lite instruktör. De 5 första minuterna när 35 pers stormade in och började laga mat var rent KAOS, alla skulle fråga mig på en gång och ingen fattade något. Men efter några minuter hade jag lyckats styra upp situationen och sen flöt det på resten av kvällen. Alla var nöjda med maten och med min insats, de applåderade mig och tog i hand så många gånger att jag tappade känsel i handen. Det var verkligen en skitrolig grej som jag gärna skulle göra om.

Nu blir det gröt. / Mr P

Inga kommentarer: