måndag, maj 18

Ska bli rätt kul iaf...

I morgon kommer det 35 höjdare, politiker mm till mitt kök där jag jobbar. De tror att de skall ut och äta på restaurang men ist är det de själva som skall få laga mat. Jag skall ha hand om det hela, agera lite instruktör/arbetsledare.
Har fixat med menyer, beställningar, recept etc etc. Kändes som att allt var lugnt ända tills imorse när min chef sa att han och högsta chefen var nervösa inför det här. Han sa typ att det här måste gå bra för det här är viktigt folk mm.
Sen har han varit helt stissig hela dagen. Den jävla nervositeten smittade av sig på Mr P, plötsligt kändes det väldigt mycket på allvar. Jag började att få lite ont i magen så att säga, men nu känns det cool igen.
Det ska bli rätt kul iaf och jag tror det skall gå vägen.


Mr P

Inga kommentarer: