söndag, maj 10

Lika som bär

Jag vet inte om jag är ensam om den här iakttagelsen men antagligen så är jag väl det. Jag tycker att Carola och Marie Serneholt har en viss likhet. Inte till utseendet men de har samma falskhet i ögonen, det försöker vara så där super gulliga men de där ögonen förstör alltihopa. Värst är ju Carola, hennes ögon skulle jag inte ens våga titta in i. Jag tror tom att det finns stora chanser att man kommer till helvetet om man fäster blicken i hennes ögon. Kanske inte så konstigt att det skar sig med Runar...



Mr P

3 kommentarer:

Carro sa...

http://vemfanvillbli65.blogspot.com/2008/05/skrattkramp.html

hahaha satt och läste gamla inlägg, sjukt kul :D

Anonym sa...

Nu funka det..ahhahahahahahah...
hade förträngt det.
:)

P

Carro sa...

Haha ja det hade jag med, det va därför det va så kul att hitta det!!