söndag, maj 3

Börjar likna lyxfällan...

Har precis deklarerat här, å herregud säger jag bara. Att jag över huvud taget hittade mina kontrolluppgifter är ett riktigt jävla mirakel. Så många gånger som jag har suttit och skrattat åt deltagarna i lyxfällan och deras oordning på papper etc, men jag är ju exakt likadan för bövelen. Jag tror inte jag satte in ett enda papper i mina pärmar på hela förra året. När jag precis hade flyttat hemifrån så var jag extremt noggran med att alla papper skulle in i pärmen, men nu vet jag inte vad jag håller på med längre.
Jag hittade en hel drös med viktiga papper som man kanske borde ha skickat tillbaks eller svarat på. Sen har jag tydligen ett Mastercard? med hyfsat hög kredit på. Men nu är det slut på de här lyxfällebeteendet, nu skall jag ta mig själv hårt i kragen och börja använda mina pärmar.

Om min mor visste om det här så skulle hon bli mycket besviken på mig, men ni lovar att inte skvallra va?


Mr P

Inga kommentarer: