lördag, maj 9

Så ska det absolut inte låta

Råkade se en kvart på Så ska det låta förrut, efter 2 minuter blir man ju kraftigt besviken på svt. Hur kan dom låta den där skiten rulla på bästa sändningstid på fredagar egentligen? För det första så har ju alla gäster som kommer redan varit där 3-4 ggr innan, sen förstår jag inte grejen med en tävling där deltagarna redan vet vilka låtar som skall vara med. Ungefär lika uselt som att komikerna i Parlamentet har pålästa skämt.
Under de minuterna jag tittade så lyckades Roger Pontare och E-type totalmörda en klassisk Bob Marley låt. Även fast deras patetiska försök var så fruktansvärt uselt så var det ändå 2 andra saker som drog mest av min uppmärksamhet.
1. Varför tar inte E-type och klipper sig? killen har ju haft sin lockiga Boltonfrilla i evigheter. Om han mot all förmodan skulle klippa av sig håret så lovar jag att köpa en skiva.
2. Vart köper Pontare sina outfits? inte fan är det på H&M iaf. Men han verkar cool, unik och kör sitt eget race.
Sen har vi ju Peter Settman som flinar och kör pisstråkiga nödskämt. I dagens avsnitt hade han en så stor scarf att han såg framtung ut, jag hoppades att han vilken sekund som helst skulle välta. I vanliga fall gillar jag svt men i det här fallet bör de enligt mig ta och tänka om.

Mr P

Inga kommentarer: