torsdag, april 23

Vad tänker Björn om mig nu tro?

Har precis avslutat ettsamtal med Siba, det gick bra men det blev lite pinsamt.

Jag började med det sedvanliga tryckandet och blev tillsist kopplad till en telefonist, det spelades mycket hög klassik musik i telefonen. Då och då tystnade musiken och en kvinnlig röst sa: Beräknad vänte tid är under...1 minut.
Sen spelade musiken igen, det höll på sådär i ca 10 minuter. Det är helt ok för mig om det inte hade varit för den där mongo tanten som upprepade gånger sa att det skulle ta under 1minut.
Så tillslut tog tålamodet slut och jag skrek så saliven sprutade i hela köket, jag skrek som om mitt liv hängde på det där skriket.
Jag skrek följande:
Men din jävla idiot hora, koppla fram mig då för helvete eller håll käääääääft!!

Det var då det pinsamma hände, mitt i det lilla vredesutbrottet så kopplades jag fram. Så när jag hade tystnat så hörde jag en försiktig röst som frågade om jag var klar? Rösten tillhörde en kille vid namn Björn, Björn var mycket proffsig och trevlig. Tack Björn. Undrar bara vad Björn tänker om mig nu?


Mr P

Inga kommentarer: