söndag, juni 7

Dagen på IKEA


I dag var jag, sambo och Stisse på Ikea, det var mycket trevligt. Inte så mycket folk men en satans massa skrikande ungar, jag vet att det inte låter så fint när man säger ungar men jag brukar säga det om andras barn, men fan ta den som säger det om min dotter.
På barnens Ikea hittade vi den här mycket snygga spindelmasken, observera att jag inte är så där vinnögd "på riktigt". Efter 30 minuters kö fick vi äntligen äta lite körv, sen tog vi bilen till Mc Donalds, hehehe..hälsoweekend i Jönköping. På Donken var det om möjligt ännu fler skrikande ungar, var nära ett sammanbrott i kön men det löste sig.
Sen körde vi Stisse till hans flickvän (hans fru, som minimonstret säger) sen åkte vi och hämtade dottern hos mormor och morfar.
Nu sitter jag här i sängen och inser att jag skall kliva upp om 5 tim för att jobba, har sedvanlig söndagsångest. Men om jag skall kunna fortsätta att tillfredsställa mitt skoberonde så måste man jobba och tjäna lite pengar. Men jag har ju bara 9 dagar kvar sen är det semester, det ni!
Mr P

Inga kommentarer: