måndag, juni 29

Något som inte stämmer här...

De senaste timmarna har jag haft en konstig känsla i kroppen, ni vet när man känner på sig att något inte riktigt stämmer. Jag har verkligen tänkt efter. Kollat mobilkalendern säkert 4 ggr, dubbelkollat alla lappar med "att göra" saker på. Men jag har ändå inte kommit på vad det är jag missat, tills för några minuter sedan då jag plötsligt kom på det, jag har ju glömt att bajsa idag. Jag brukar alltid börja dagen med att bajsa, jag kan inte börja dagen eller åka till jobbet om jag inte har just bajsat innan. Det beror mycket på att jag inte bajsar på jobbtoan och helst inte på offentliga heller, eller iaf i den mån det går att undvika. Så då är det ju inte konstigt att det kändes som att något var bortglömt. Tänk er själva om ni alltid börjar dagen med kaffe och en cigg och sen en dag så skiter ni i det, klart det skulle kännas att något inte riktigt stod rätt till, inte sant. Nu ska jag iaf gå och bajsa riktigt länge, sen ska jag värma på en bit av min sambos delikata rabarberpaj.

Mr P

Inga kommentarer: