torsdag, juni 18

Semester.

Jaha då har man semester då, känns sjukt skönt måste jag säga. Hade tänkt att den här semestern skulle bli något lite annorlunda än de tidigare. Jag ska försöka att inte vända dygnet sönder och samman, brukar ju bli att man sitter uppe till långt in på natten och sen är man sjukt trött på morgonen när minimonstret kommer vid 8 tiden och vill leka. Nä den här sommaren ska jag försöka lägga mig i någorlunda tid och även försöka starta dagen med en promenad, för ryggens skull.
Sen måste jag ju förbereda mig mentalt på att bli tvåbarnsfar, vilket jag kan tänka mig blir stor skillnad jämfört med att ha ett. Men jag är fan lite nervig inför det här, även fast jag varit med om det en gång tidigare. men det ska bli riktigt kul och spännande.

Men nu ska jag börja semestern med en tupplur i soffan. / Mr P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gött med semester =) När kommer den nya knodden då? Trevlig midsommar!

Henke

Anonym sa...

gött me semester bryschan! 1 vecka kvar för en annan. nu mer verklighet, har en del disk.. glad midsommar, hörs la imorn antar jag. shoo//B-Softish

Anonym sa...

grattis

mr cali

Mr: P sa...

Tack tack. Jo den lille/lilla kommer om en månad typ. Trevlig midsommar tebax.

Mr P