måndag, juni 15

TÄVLING!

Ok vi kör en tävling. Någon av er lämnade ett bra förslag, ni letar rätt på snygga skor och länkar till mig och jag bestämmer vinnaren genom vilka skor jag tycker är "hetast". Riktigt rolig tävling enligt mig, hoppas deltagandet blir något större än mina tidigare tävlingar (2 deltagare)
Lovar att fixa något coolt pris, (vinnaren i musche-tävlingen fick Wu-tang clans senaste platta).
Så ut på nätet och leta efter kicks nu och länka i kommentarerna till detta inlägg, ni har till på måndag på er. Borde vara lätt för er som läst bloggen ett tag, ni vet ju vad jag diggar för några modeller.

Lycka till / Mr P

4 kommentarer:

Anonym sa...

ska jag länka till vilka pjuck jag tror du gillar? inte pjuck jag äger utan såna som jag gärna vill ha typ? blir nog bra/Stisse

Anonym sa...

Kan ju vara såna du har med, huvudsaken är att Mr P tycker att de är fresh!

Mr P

Anonym sa...

http://caliroots.com/system/search/product_vert.asp?id=17830

en personlig favorit, helt klart! å kolla priset, ja menar..?

// anton

Anonym sa...

Ja den är en mycket fin sko, hittils leder du ju iaf :)

Trevlig midsommar Mr P