lördag, juni 27

Vad är hemligheten?

Jag slutar aldrig att förbluffas av den kvinnliga uthålligheten. Efter ca 1 tim på stan var jag helt slut. Hungrig, grinig, trött och ja nästan svimfärdig, men min sambo som ändå är gravid hon bara körde på. Hur fan orkar ni egentligen, vad är hemligheten?
Jag hatar att gå på stan, jag gör det bara när det är något jag behöver. Jag går liksom inte dit för att bara titta lite. Vill jag ha ett par jeans så går jag in i affären, letar rätt på ett par braller som verkar passa, köper dem och sen går jag hem. Min sambo och hennes polare kan spendera en hel dag på stan, utan att ens ha köpt något.
Ja jag har svårt att fatta det där men det är väl helt enkelt skillnaden på män och kvinnor.
Hur som helst så hittade vi en hel del fint till kommande monster och även lite till minimonstret, det blev tom lite till mig och sambo. Jag drog mitt Visakort på så många ställen att det fortfarande är varmt och magnetremsan är helt sliten typ... hehehhe...
Hur är det Uggla sjunger?, Köp mera, spendera så mycket som ni kan, för kung och fosterland...


Mr P

Inga kommentarer: