tisdag, mars 10

Älskar, älskar inte......

Först kom "Alla som inte dansar", den sög ju, men ändå var det något som gjorde att man drogs med. Låten "Segertåget" tog ett tag att börja tycka om men sen rockade den röven av de flesta. Nya singeln från Maskinen heter "pengar" och jag har ännu inte bestämt om jag gillar den eller inte. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar Maskinen eller inte, det är något med en där jävla skåningen som gör att jag har svårt att bestämma mig....



Vad tycker ni, om låten och Maskinen?


Mr P

3 kommentarer:

Anonym sa...

förmodligen som alla maskinen låtar, tycker den är kass i början men desto mer man lyssnar desto bättre blir den. håller med om att alla som inte dansar var särskilt bra, men har du inte hört den engelska versionen med timbuktu? skön översättning!!!
http://www.youtube.com/watch?v=CMgYkkghhTU

mr cali

Anonym sa...

Fan jag håller med dig när det kommer till musik för en gång skull...haha =) den här låten fastnar ju mer man lyssnar på den...

/Mr.M

Anonym sa...

ok, maskinen når inte upp till d6aa klass men det är rettigt grymt. skåningen är ju bäst. kram/nikkis