måndag, mars 30

Ja då blev hon sur...

I går stod jag inne på muggen och körde med min näshårstrimmer, inget konstigt med det alla har vi hår i näsan (mer eller mindre) inte sant?
När jag stod där framför spegeln kom min dotter in, hon stannade upp och bara stirrade frågande på mig. Hon frågade om jag rakade mig i näsan? Jag förklarade vad jag höll på med och hon nickade förstående. Sen började hon gräva i sin egen näsa och sa efter en stund att hon kände ett hår därinne, sen förklarade hon att hon också behövde en nästrimmer, fast en rosa.
Sen frågade hon mig ca 7-8 ggr i går om vi inte kunde köpa en rosa till henne för hon hade hår som hon ville ta bort i näsan.
När jag återigen försökte förklara att hon antagligen kommer slippa hålla på med trimmer i näsan, dels för hon är så liten och för att hon är tjej....ja då blev hon sur.


Mr P

Inga kommentarer: