tisdag, mars 3

Tur att jag jobbar landsting....

Fan vad taskigt det där med vår dator, den bara gick sönder och vägrade starta igen. Där fanns typ 300 kort på min dotter som vi inte hade orkat lägga över på den extern h-disken, för man är ett jävla lattofetto. Sen minns ni kanske att jag pratat om att jag någon gång i framtiden skall ha ett eget humorprogram, jag hade skrivit ner massa enligt mig bra material, det hade jag inte heller sparat. Fan vad sugigt sådana grejer är, det är fan alltid någon dyr pryl i hemmet som är trasigt. Tur att jag jobbar landsting och är välbetald....;)

Nu skall jag leka med min nya mobil för ni vet hur det är, första 3-4 dagarna med ny nalle är ju skitkul, sen vill man ha ny igen.

Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

bara att lämna in den. visst det kostar pengar men kanske värt det eftersom det fanns så många kort på den? /mr cali

Anonym sa...

Maila alla bilder till dig själv så finns dom kvar vid nästa ras.