söndag, mars 15

Mission NOT completed


För typ 2 veckor sedan var vi på Ikea och köpte 2 malm byråer till våran dotter. Jag kunde inte sätta ihop dem direkt pga ont ryggen, men nu kan jag inte med att skylla på det mer. Så i helgen hade jag som uppgift att få tummen ur röven och skruva ihop dem, det har gått sådär kan man säga.
Lådorna står fortfarande bredvid sängen och stirrar på mig när jag ligger där och zappar på tv:n. Det känns lite jobbigt och jag får lite dåligt samvete, men då lägger jag mig bara på sidan så jag inte ser lådorna... då går det över.
Ikea i all ära men jag tycker det är ett rent helvete att sätta ihop skiten, beskrivningen stämmer inte (enligt mig) och man blir alltid osams. Jag tror Kamprad och hans möbler ligger bakom många skilsmässor runt om i värrlden.

Men men, får nog försöka ta tag i det i veckan nu...


Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jysk är värre

Anonym sa...

Har du inte skruvat ihop det ÄN!???
På tiden nu,ok?!
Ring farsan annars, han kan ju hjälpa dig!? Å så kan ni filma å lägga ut på youtube under rubriken aggression=)hehe/sis