tisdag, mars 3

Hemma idag

Är hemma från jobbet idag, min rygg behöver softa ner några dagar. Har hunnit med en jävla massa idag, frukost på sängen (tack mina änglar) kiropraktorn (Det såg mycket illa ut sa han) Apoteket (inhandlade nya tandborstar) Telia butiken (Skulle hämta en telefon, men de hade sålt den till någon annan) Siba (lämna in trasig dator, köpte ny mobil) Bageriet (hämtade bakelser) Ica (posta brev och skicka tillbaka ett H&M paket) Tvättstugan (2 ggr)

Shit vad jobbigt det blev att läsa det ovanstående, men min blogg så jag gör vad fan jag vill. Nu när jag fått en ny fungerande mobil så har alltså datorn lagt av, japp japp alltid är det något. Men eftersom sambo kollar på föreläsningar över nätet så fick vi låna svärfars dator, stort tack för det.
Nu blir det en rehab-promenad i slasket.
Fet

Mr P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skaffa dig ett jobb där du får lyfta nåt tyngre än fiskpinnar så kommer ryggmusklerna att börja utvecklas och efter tre dagar är problemet borta.
Mvh
Kirobiro

Mr: P sa...

Ja du Kirobiro eller skall jag säga Farsan?
Hade jag inte vettat att det var du hade jag nog svarat något i stil med:

Be din mamma sluta byta läppstift hela tiden för min kuk börjar se ut som en regnbåge.

Men nu är ju din mamma min farmor...vilket gör det hela mindre kul och en aning obehagligt.

Mr P