torsdag, mars 26

Borde ju funka...


Lånade en leasingbil på jobbet igår, alla bilar är utrustade med alkolås. När jag satt där i bilen och skulle blåsa så fick jag plötsligt en vansinnigt bra ide, att släppa en riktig rökare i apparaten ist för att blåsa. Jag satt en stund och kände efter om jag inte hade någon fis på G, men under tiden kom jag på att jag bara hade fått ett munstycke. Detta betydde ju att om jag släppte mig i den så skulle jag få blåsa i den när jag skulle åka hem, inte så fresh att sätta läpparna mot något som man haft i röven.
Men jag kan inte sluta fundera över om det är möjligt att starta bilen med hjälp av att fjärta i alkolåset, det borde ju gå tycker man.
Mr P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är när man läser såna tankar som jag känner mig lite halvrädd över vad folk har för konstigheter för sig. Ni skäljer väl frukten ordentligt och aktar er för lösgodis, vem vet vad någon fått för sig att göra.. hua //N

Anonym sa...

hahaha, underbar tanke men om det är nåt liknande vi har på vårt jobb får du nog lägga till med en rejäl prutt för man måste blåsa ganska distinkt ett par sekunder ;) Henke

Anonym sa...

Skäljer frukten?? nä vi brukar bara skölja den..


Mr P

Anonym sa...

ok det blev visst felstavat. Ps jag skojade om det där med muffins o våfflor jag hoppas att du förstod det! ;) //N

Anonym sa...

När du har druckit så mycket du orkar och blåser så kan jag lova dig att bilen startar.