söndag, september 14

Allt eller inget, min filosofi

Jag har kommit på en sak, jag är en periodare. Nu snackar vi inte om att kolka sprit utan om kläder och intressen, jag kör allt eller inget i 3-4 veckor och sen svalnar intresset och prylen åker ner i källaren.
Tex gitarren som jag bara var tvungen att ha, fick den gick på kurs och tyckte det var apkul. Men sen hände det igen min atraktion försvan direkt och nu står den där i ett hörn och samlar damm, jag tänker ibland att jag ska plocka fram den men kommer aldrig riktigt till skott. I detta fallet beror det mest troligt på att jag tyckte det tog för lång tid att lära sig, jag vill bli bäst annars kvittar det.

Samma fenomen gäller även mina kläder, jag hittar ett par jeans jag diggar sen har jag dem hela jävla tiden (tvättar dem naturligtviss) sen tröttnar jag på dem och dom åker in i garderoben. Sen tar jag fram ett par nya jeans som jag inte har använt på 5 månader och så kör jag på dem, ändå tills jag spyr på att se mig själv i dem.
Just nu är det ett par svarta Levis och min Nike windrunner som gäller, allt annat bara ligger där i garderoben. Folk jag känner vet ju hur det ligger till men andra lär ju tro att jag bara har ett par byxor...bryr jag mig? inte ett skit! Men nu vet ju ni hur det ligger till iaf...

Inga kommentarer: