torsdag, september 11

Får fångar titta på vad som helst?

Har funderat lite över en sak, tror ni att dom får titta på Prison break på anstalterna runt om i världen? Eller är man då rädd att dom ska bli inspirerade och få galna utbrytar idéer?

Får dom titta på Efterlyst då, det borde ju vara som att se en video med polarna. Internerna sitter där och pekar mot tv:n, - Kolla han där i rånarluvan känner jag.
Dom sitter där och kollar på fantombilderna över brottslingar och spånar på vem det kan vara av deras homies.

Nå vad tror ni?

2 kommentarer:

Carro sa...

hahaha jag har sagt det förut och säger det igen. Dom måste döda mig först om dom ska få på mig en overall!! men annars har jag ju inget val jag måste ju sakffa mig vänner :P men jag skyltar inte med det offentligt att jag är student, det sker på natten i smyg. Så jag inte stör Sundsvalls invånare!!
Allt bra på jobbet annars?

Anonym sa...

hehe, så är det nog...eeeyyyh, kolla in den snubben, vi satt ihop på långanäs när vi var små vettu...hans morsas, pappas pittbull bet en plit i vaden en gång, fett roligt...osv osv...